среда, 22. јул 2015.

OČI U OČI: ZRAČNA DJEVOJČICA – @ Elementi. hr

Zračna djevojčica u nama je onaj dio našeg ega, i psihostrukture koji je analitičan, britko inteligentan, budan, sklon ispitivanju i učenju. Naše unutarnje dijete psihološki je predstavnik našeg mlađeg jastva: onog dijela naše prirode koji je, u svom pozitivnom aspektu, zaigran, svjež i otvoren, no traži razvijanje. Stoga su područja koja ima razviti njegove zamke, čak sjene. Predstavljamo Zračnu Djevojčicu, emotivni mlađi aspekt psihe koji je u određenim životnim fazama ili situacijama manje ili više aktivan, ali je uvijek tu, bez obzira kojeg smo fizičkog spola. Srećemo ga promišljajući sebe, ali najjasnije u odnosima drugima: jer, jedni smo drugima zrcala.
Zračna djevojčica u nama je onaj dio našeg ega, i psihostrukture koji stalno koristi svoj um da analizira problem. Koristi logiku i razum, preispituje uvjerenja, razvija ideje i planove… Voli učiti, podučavati, promišljati stvari te proučavati činjenice. To je ona mlada znanstvena razina nas koja je sklona istraživanju: zahvaljujući njoj u sebi djelujemo pošteno i pravedno, suočavamo se sa činjenicama i zaustavljamo svaku konfuziju. Onaj dio našeg ega koji raščišćava svaku konfuziju, razotkriva skriveno te govori direktno i izravno. Predstavlja dijete genija u nama kojem su hrabrost i moralna čvrstoća urođene osobine. Zahvaljujući njoj jasno sagledamo probleme, odbijamo biti obeshrabreni te se s preprekama suočavamo s obnovljenom energijom i svježim idejama. To je progresivni dio našeg uma koji je odlučan borac za sebe: zna izići iz depresije i uporan je: nastavlja pokušavati dok ne ostvari zamišljeno. To je sila u nama koja nas traži da kažemo što mislimo, da se izrazimo, bez kompromisa, čak pomalo naglo (bez diplomacije). Razina nas uslijed koje kažemo što mislimo, bez obzira što okolina misli o tome: usuđujemo se iznijeti nove ideje, makar time rušili stare oltare vjerovanja. Zapravo, baš stoga. Kada je ona povrijeđena u djetinjstvu – primjerice, u slučajevima kada se dijete ušutkivalo ili opetovano kritiziralo za iznošenje njegovog mišljenja – razviju se cinizam i sarkazam kao način nošenja sa svijetom, a ova djevojčica u nama postane zajedljiva i pakosna. Njene sjene su svadljivost, bahatost i nestrpljenje. Zna biti agresivna u svojim idejama, bez imalo takta ili diplomacije, stoga spremna i povrijediti svojim jezikom i sistemom „što na umu, to na drumu“. U svom negativnom stanju, ona je bezosjećajna i mentalno okrutna, osvetoljubiva. Spremna se posvaditi za svaku sitnicu te kačiti na detalje i pobjeđivati na silu jalovom retorikom.
Osvijestiti njezino lice i naličje znači koristiti ih po svojoj volji: pustiti je da slobodno misli i svakako je pozvati u pomoć kada upadnemo u emotivna petljanja, jer će njena britkost i analiza učas otjerati oblake fantazija i osjećajnog pllutanja. No, zadatak nam je uravnotežiti njen um, ne dopuštajući joj da čuda života svodi na logiku, ne dopustiti joj da je pretjerana analiza odvede do propasti svih planova te učini gorkom i ironičnom.
Njezina pjesma: Učim i Učena sam (by Devidas)
Ja Učim i Učena sam
Milost – Od oca Mudrost, od Majke Razumijevanje imam
Staro rušim, novo stvaram
Mislima, i riječima
Moja su oružja Mudrost, i Čarolija
Sklad uma i ne-uma
Jer znanje jest moć,
A ljubav prema znanju – reče Mag – prezir života
Da, Postojanje jest Misterija
Pa ipak, Znanje volim, Znanje ja jesam
Tajno i duboko, iz znanosti i Uvida
Zato razaram oltare starog sna,
Lako i bez uma,
A opet Svjesna zamaha mača,
Svog udaha i izdaha
I misli koju on nosi, stvara ili rastvara
Sviće novi dan, ja ga stvaram
Ne baš nježno, nagla sam
Brza i oštra, jer sam zrak
Dijete Etera
Bojiš me se, negdje duboko, znam
Tvoj um izluđujem svojim svjetlima
Jednom riječju koncepte u prah pretvaram
No to sam Ja
Primam Znanje, mirna,
A kad ga Rodim, ruši se prašnjava biblioteka
Jer sam Svježina, zapamti, Zrak
Osvježavam Novim, kao Luda naivna
A Mudra kao Mag
Čak i kad boli moj mač
Zahvaljuješ poslije
Jer si Prosvjetljen
To je od Izvora
Koji sije s mojih krila
Koliko god sam iz Zemljanog svijeta, sfere Elemenata
Ja nosim sjeme Etera
Na Zemlju spuštam Ideal Neba
Ono što je Istina i Svjetlo Uma
Kći Pravde i Ljubavnika,
Zvjezdina Sestra
Pa ipak – od svih drugačija
Jer sve nosim u svojim krilima
Zvijezda Vjetra, to sam ja.

Нема коментара:

Постави коментар