петак, 30. јануар 2015.

Andjeoska Moc

Peter Paul Rubens - Music Making Angels - WGA20442
Da li ste svesni toga sa se sva ljudska bica radjaju sa andjelom cuvarem?
Nekima od nas su dodeljeni vise od jednog.  Andjeli su tu da nas vode ali samo intervenisu kada ih zatrazimo za pomoc. zbog cinjenice da imamo slobodnu volju i da imamo pravo da zivimo nas zivot kako hocemo.
Oni mogu intervenisati onda samo ako smo u smrtnoj opasnosti i onda kada nije nase vreme jos da odemo.
S obzirom da nam se salju od Boga,  moleci se i trazeci pomoc od njih se ne razlikuje od toga da li se molimo ili trazimo pomoc od Boga ili bilo kome drugom da se molite. Zato nam se sve molitve i uslisavaju bez obzira od koga mi trazili pomoc.


Zato po nekad na nase molitve se odgovara odmah a neke treba i da sacekamo jer moze i potrajati. Na nase molitve se uvek odgovori, bilo na ovakav ili onakav nacin. Po nekada potrebno je samo da se zaustavimo da slusamo i tumacimo znakove.
Znaci koje dobijamo je nekad takvi da mogu da nas podsete na nesto ili da nas utese uveravajuci nas da su tu u tom trenutku. Neki ljudi vide odredjene stvari kao sto je novcani sitnis na nekoliko razlicitih mesta, neki vide parija a neki u oblacima andjela kada im je to najpotrebnije za utehu.
Ako imate problema oko verovanja ili ako zelite potvrdu da ste praceni i zasticeni, samo trazite potvrdu za tim. Vi mozete reci sebi ako ste tu molim vas dajte mi znak. I onda morate obratiti paznju jer kada najmanje ocekujete dobicete znak.
Mnogi ljudi dobijaju znake u vidu brojeva, neki ljudi vide 12 – 12,  0.2-02 ili 11 – 11.to moze biti i bilo koji broj koji se ponavlja na dnevnoj bazi i kada to vidite obratite paznju. Ovi znaci su tu da bi vam skrenuli paznju da su vasi Andjeli cuvari uz vas i da su odgovorili na vase misli i vase molitve. I vi trebate pozitivno misliti o trenutnoj situaciji.


Kada vidimo nekakav niz brojeva ili ste culi necije reci koje vas trznu ili kada cujede odredjenu pesmu na radiju i odjekuje u vama i time skrece vasu paznju. Jer to su sve nacini na koje vasi andjeli cuvari mmogu pokusati da komuniciraju sa nama i da nam odgovore na nase molitve.
Odgovore na vasa pitanja mozete naci i preko drugih osoba ili videti znake na ulici ili cuti odredjene reci u pesmama. Na primer ostavio sam dobar baksis konobaru u kaficu, neki mogu reci da sam i preterao sa tim, Ali ja se nisam osecao na takav nacin, nesto sam osetio da bih to uradio. I dok sam se vozio kuci na vrhu jedne zgrade pisalo je: Bicete blagoloveni za vas dar.
Prolazio sam pored te zgrade vise puta i nisam primetio to ranije. I nesto mi je reklo s obzirom da sam to video prvi put. I to je bila poruka za mene i osecam se odlicno posto sam je video.
Jednom kada zatrazite pomoc vi ce te poceti da primecujete razlicite znake. Uvek imajte na umu da nista nije slucajnost. Kako stara izreka kaze: Sve se desava sa razlogom. Samo treba obratit paznju i shvatiti kako ti znaci mogu promeniti nas zivot.
Andjeli nam mogu pomoci u svim aspektima naseg zivota. Oni nam mogu pomoci da zalecimo sebe i nase najdraze. Oni nam mogu pomoci sa finansijama, da pronadjemo izgubljene stvari, Oni mogu pomoci sa bilo cim. Sve sto treba da uradite je prosto da trazite.
Tu su i dodatni andjeli koje mozete prizvati da vam pomognu, i nazivaju se Arhangeli. Postoji ih nekoliko a ja cu ih nabrojati par:


Tu je Arhangel Mihail koji je vodja svih Arhangela. Njegov najvazni cilj je da oslobodi zemlju od straha. Mozete pozvati Arhangela Mihaila da vas oslobodi od svih vasih strahova. Mozete ga pozvati ako vam je potreban vodic za promenu karijere ili duhovnog razvoja. Ili ako zelite da se osecate sigurno i da zastitite vasu porodicu. Takodje mozete pozvati Arhangela Mihaila da vam ocisti dom od negativnih energija. Ja trazim pomoc od njega dok vozim da me zastiti.. Takodje mozete poslati Mihaila da zastiti i vase najmilije i da im pomogne. Mozete ga prizvati za bilo sta. cak i da vam pomogne da popravite kucne aparate koji hu u kvaru. Pitao sam ga za pomoc da poravim hladnjak na automobilu, i nakon nekog vremena resenje je doslo do mene, mogao sam ga popraviti sam. Ni jedan posao nije suvise veliki ili mali, samo pitajte i dobicete vas dogovor.
Arhangel Rafael cije ime znaci boziji iscelitelj, Rafael je mocan iscelitelj. Rafael ce vam pomoci da iscelite bilo koju ranu ili bilo koje oboljenje da imate. sve sto treba da uradite je da pitate. Mozete ga poslati da pomogne vasim najmilijim ako im je potrebno isceljenje. Nije bitno koliko su oni daleko. Ljudi koji pate od bilo kakve vrste bolesti, zavisnosti moze imati koristi pozivajuci njega. Takodje mozete pitati rafaela da isceli povrede vasih ljubimaca. ili da vam pomogne da izvedete isceljenje na vasim pacijentima, na sebi ili clanovima porodice.


Arhangel Gavrilo poznat kao Boziji Glasnik. On moze pomoci o svim stvarima kada se radi o deci. Oko decijeg zaceca, usvajanja i sl. Ako imate bilo kakvih problema sa decom mozete zatraziti pomoc od Gavrila. Gavrilo je takodje andjeo kreativnosti, on prociscava vase misli i vas um. On pomaze piscima, nastavnicima i drugim. Ako vam je potrebna pomoc oko pisanja knjige on vam moze pomoci.
Andjeli zive u dimenzijama koje nemaju ogranicenje na vreme i prostor. I mogu biti sa vise ljudi u odredjeno vreme. Zato ne brinite ako treba da ih pozovete u isto vreme kad i drugi. Zapamtite ni jedno pitanje nije suvise krupno ili malo i bice vam sigurno odgovoreno.
Primetio sam to da kada sam poceo da vezbam zakon privlacnosti uz trazenja pomoci andjela cuvara to mi je pomagalo da se oslobodim strahova sto je dovelo do toga da se bolje osecam bolje i moje vibracije su se izdigle i pomogle mi da privucem stvari i dogadjaje koje zelim brze u svoj zivot.

Нема коментара:

Постави коментар