Kako uspješno razgovarati i s najzahtjevnijim sugovornikom?
NLP KAO TEMELJ IZVRSNOSTI U POSLOVANJU - Kako uspješno razgovarati i s najzahtjevnijim sugovornikom?
utorak, 15. rujna 2015., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Nitko nas tijekom formalnog obrazovanja ne uči kako učinkovito komunicirati, a još manje zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako doskočiti takvim situacijama.
- Zašto (tako lako) dolazi do nerazumijevanja u komunikaciji s drugima?
- Zbog čega se ponekad čini kao da razgovaramo potpuno drugim jezikom?
- Kako biti onaj koji zna kako ostvariti pozitivan utjecaj i potaknuti druge na konstruktivnu komunikaciju?
Ljudi su društvena bića i, kao takvi, svi težimo biti prihvaćeni i cijenjeni u okolini u kojoj djelujemo. Sukladno tome, za očekivati je da ćemo se jako truditi kako bismo ostvarili kvalitetne i ispunjavajuće odnose, bilo da je riječ o poslovnom ili privatnom kontekstu. Međutim, svakodnevan život nas često pokušava uvjeriti u suprotno.
Ponekad nailazimo na sugovornike do kojih, uz sav svoj trud, ne možemo doprijeti i komunikacija se čini nemogućom. Još češće se događaju situacije gdje sa suradnicima, s kojima nam je isprva izgledalo da ćemo bez problema surađivati, odjednom dođe do nerazumijevanja, čak i međusobnih tenzija i negativnih emocija što, ukoliko potraje, može dovesti do udaljavanja i sve teže komunikacije. A nerijetko nam se i samima događa da reagiramo kako ne bismo htjeli ili jednostavno ne znamo kako na pravi način ostvariti željeni utjecaj. Istovremeno, svjesni smo da je dobra komunikacija s okolinom preduvjet ne samo postizanja (poslovnog) uspjeha, već i osobnog zadovoljstva.
Nažalost, iako komuniciramo cijeli život, nitko nas tijekom formalnog obrazovanja ne uči kako učinkovito komunicirati, a još manje zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako doskočiti takvim situacijama. Kako bismo razumjeli sve zamke u koje smo skloni upadati i kako bi imali pravi uvid u način kako emocije utječu na (ne)uspješnost komunikacije, potrebno je okrenuti se spoznajama iz psihologije, neuroznanosti i psiholingvistike. Tek kad upoznamo sebe i način na koji ljudski mozak funcionira, možemo na pravi način razumjeti i znati primijeniti sve tehnike uspješnog komuniciranja.
Stoga, ukoliko želite...
- razumjeti zašto, kako i kada dolazi do nerazumijevanja u komunikaciji;
- saznati zbog čega ponekad, uz sav trud, jednostavno ne uspijevamo ostvariti kontakt s nekim sugovornicima;
- naučiti prepoznati «jezik» drugih i prilagoditi im svoj stil komunikacije s ciljem izgradnje suradnje;
- usvojiti tehnike uspješne komunikacije koje omogućuju stvaranje konstruktivnih i kvalitetnih odnosa, i s najzahtjevnijim sugovornicima;
pridružite nam se na prvoj radionici iz ciklusa NLP kao temelj izvrsnosti u poslovanju i otkrijte tajne uspješne komunikacije!
Neuro-lingvističko programiranje kao disciplina nudi znanja koja omogućuju razumijevanje ljudskog ponašanja te vrlo konkretne i lako usvojive tehnike koje provjereno dovode do uspjeha u međuljudskim odnosima. Budite i vi osoba koja svojim znanjima i vještinamaostvaruje pozitivan utjecaj i s lakoćom, u suradnji s drugima, postiže željene ciljeve.
Ciljevi seminara
Polaznici će na ovom treningu naučiti sljedeće:
- komunicirati odgovarajućim stilom da bi se ostvarili ciljevi
- bolje razumjeti druge te prepoznati što ih motivira kako bi tome prilagodili svoj pristup
- upravljati svojom neverbalnom komunikacijom s ciljem izgradnje uvjerljivog stava
- pravim pitanjima prepoznati potrebe i vrijednosti sugovornika te potaknuti konstruktivnu komunikaciju
- kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” ljudima
- biti utjecajan i uvjerljiv sugovornik
Teme treninga
- Ključne pretpostavke uspješne komunikacije
- Kada i zbog čega dolazi do nerazumijevanja i gubitka utjecaja u komunikaciji
- NLP komunikacijski model – temelj razumijevanja (ne)uspješne komunikacije
- Emocije i njihov utjecaj na kvalitetu komunikacije
- Razlozi zbog kojih ljudi postaju agresivni ili pasivni
- Kako upravljati vlastitim emocijama u komunikaciji, te kako pomoći drugima da (p)ostanu konstruktivni
- Ključni elementi stvaranja uvjerljivosti i utjecajnosti u komunikaciji
- Komunikacijski alati: njihovo razumijevanje i primjena
- Neverbalna komunikacija i stav kao komunikacijski alat
- Uspostavljanje odnosa i usklađivanje s drugom stranom (stvaranje rapora)
- Kako koristiti tehnike aktivnog slušanja u svrhu stvaranja utjecaja
- Hijerarhija pojmova kao ključna komunikacijska tehnika
- Utjecaj riječima:
- Kako uspješnom meta-komunikacijom (metodom setiranja) potaknuti otvoren i konstruktivan stav sugovornika
- Primjena YES-SET tehnike - kako u situacijama napetosti i povišenih tenzija smanjiti otpor sugovornika i kreirati atmosferu suradnje
- Vještina postavljanja ciljanih i konstruktivnih pitanja (tzv.meta-pitanja) u svrhu dolaska do pravih uzroka problema i utvrđivanja potreba druge strane, kako bi se razgovor usmjerio u konstruktivan ton
Kome je seminar namijenjen?
- Svima kojima je stalo da ih drugi čuju i ispravno razumiju
- Osobama na rukovoditeljskim pozicijama
- Svima koji u svakodnevnom poslu dolaze u kontakt s ljudima
Metode rada
- Interaktivno predavanje
- Vježbe
- Igranje uloga (rad s kolegama različitih osobnosti)
- Individualni i grupni rad
- Primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
- Diskusija
- Razmjena znanja i iskustva
Životopis trenera
Martina Trboglav - profesorica psihologije, certificirani NLP trener, HNLP trener i NLP coach te certificirani hipnoterapeut. Viši konzultant je u Ramiru, jednoj od vodećih hrvatkih tvrtki u području organizacijskog razvoja i razvoja ljudskih potencijala, te voditelj i glavni trener Ramiro Leadership NLP Academy.
Kreirala je i provela veliki broj projekata koji uključuju procjenu te daljnji razvoj iusavršavanje djelatnika i rukovoditelja. Kao menadžment konzultant je radila na identifikaciji uzroka nedovoljne uspješnosti organizacija te utvrđivanju i konkretnoj implementaciji koraka potrebnih za unaprjeđenje poslovanja. U ulozi predavača i trenera provodila je seminare otvorenog tipa i in-house radionice u mnogim organizacijama te uspješno radila kao facilitator i voditelj radionica za jačanje timova (team-building). Radi te se neprestano razvija kao coach i medijator.
Kreirala je i provela veliki broj projekata koji uključuju procjenu te daljnji razvoj iusavršavanje djelatnika i rukovoditelja. Kao menadžment konzultant je radila na identifikaciji uzroka nedovoljne uspješnosti organizacija te utvrđivanju i konkretnoj implementaciji koraka potrebnih za unaprjeđenje poslovanja. U ulozi predavača i trenera provodila je seminare otvorenog tipa i in-house radionice u mnogim organizacijama te uspješno radila kao facilitator i voditelj radionica za jačanje timova (team-building). Radi te se neprestano razvija kao coach i medijator.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave i uplate do 1.rujna cijena kotizacije iznosi 1000 kn+pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 12. rujna 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 13. rujna 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Нема коментара:
Постави коментар