недеља, 1. фебруар 2015.

Woman
Woman is the creator of the universe, the universe is her form; woman is the foundation of the world, she is the true form of the body. 
In woman is the form of all things, of all that lives and moves in the world. There is no jewel rarer than woman, no condition superior to that of a woman. 
Shaktisangama Tantra

Unutarnja Stvarnost
Stvarnost Ženine Prirode sagledava se okretanjem ka unutra i pronalaženjem Unutarnjeg Okusa nje same, dovođenjem njenog najdubljeg osjećaja na površinu s kojim obuhvaća svoju osobnosti i tjelesnost. Nije tjelesnost i osobnost ono što ženu čini Ženom, već njena Unutarnjost. Smjelost da živi u skladu sa njom, neimanje kompromisa i ne prihvaćanje uvjetovanosti drugima i svijetom. Kompromis da se prilagodi svijetu i mužjaku uništava svu njenu privlačnost, moć koju ima kao manifestacija Sile Shaktii. Osjetiti tu Silu i manifestirati je Sobom, to je Put Istinske Žene.
Devi upita: O Shiva, šta je tvoja stvarnost?
Šta je ovaj čudesni univerzum?
Šta je izvor svega?
Ko okreče tolak univerzuma?
Što je ovaj život izvan oblika što prožima oblike?
Kako da uđemo u njega potpuno, transcedenirajući vreme i prostor, imena i forme?
Molim te, otkloni sve moje sumnje!
Shiva reče:S pažnjom između obrva budi pre misli. Dopusti da suština daha ispuni tvoje tijelo do tjemena, a zatim da se preliva odatle kao mlaz svetlosti.
Ako želi doći u kontakt sa svojim Srcem, Muškarac može koristiti Drevni način. Osjetiti Unutarnji Miris, kao sveprisutnost unutar sebe. U kontaktu sa drugima, obratiti pažnju na Miris u sebi. Kao miris može koristiti bilo šta što će probuditi Senzitivnost i laganu Opijenost.
Miris pripada elementu Zraka (Vazduha) koji se može osjetiti kao prisutnost u prostoru ali samo onda kada taj isti Miris ispuni Unutarnjost Prostora Svijesti Muškarca. Ovaj način će mu dati Opojnost u dodiru sa Ženom, ali i sa drugima. Pustiti Miris da postoji, bez pozadinskih motiva i namjera dovešće ga upravo tamo gdje je potajno želio da dođe. U tu svrhu naučit će koristiti različite Mirise u sebi. Isto je i sa Ženom koja teži ka Suptilnom, koja teži ka Istinskom.


Umjetnik je ruka koja ljudsku dušu, posredstvom ove ili one tipke, svrhovito dovodi u vibraciju. Vasilij Kandinski
Flower of life

"Iako je čovjek sa svojim duhovnim sposobnostima otkrio velik broj pronalazaka, nikad neće otkriti pronalazak koji može nadmašiti prirodu po ljepoti, jednostavnosti i neposrednosti, u čijem stvaranju ne nedostaje ništa i ništa nije prekomjerno."
Leonardo da Vinci

Slikarske tehnike
Enkaustika - stara slikarska tehnika, njene boje, vezane voskom, postavljaju se metalnim štapićem na drvenu podlogu, na mramornu ili bjelokosnu pločicu.
Freska - tehnika zidnog slikarstva u svježem malteru, nema puno detalja i dočarava prostornost i monumentalnost.
Mozaik - koja se izvodi slaganjem raznobojnih kockica od kamena, glazirane keramike i obojenog stakla u malternu podlogu.
Akvarel - vodene boje svojom providnošću daje bojama prozračnost.
Tempera - označava slikarsku tehniku u kojoj boja nastaje miješanjem boje u prahu (pigmenta) s otopinom ljepila i vezivnog sredstva žumanjka ili bjelanjka jajeta, gumiarabike, smokvinog mlijeka, octa itd.
Gvaš - tehnika vizuelno slična temperi u kojoj se boje mješaju sa bjelom za razliku od akvarela gdje se računa na bjelinu papira i ne mješaju se sa bjelom
Kolaž - slikarska tehnika koja nastaje lijepljenjem različitih i raznobojnih materijala (koža, drvo, tekstil, isječci iz novina, fotografije itd.) na plohu u nastojanju da se postigne određena vizuelna i sadržajna cjelina kompozicije.
Pastel - boje sa voskom u štapićima, on stvara ugođaj nježnosti i ljupkosti.
Uljane boje - obično na platnu napetom na drveni okvir, uljane boje su pogodne za slikanje najmanjih detalja.
Akrilik - slikarska tehnika 20. vijeka. Slična u svojoj konačnici uljenoj tehnici ali se njeni pigmenti ne vežu uljem već vodom, što pospješuje sušenje i boje ostaju trajno svježe.
Vitraž - slike od komadića obojenog stakla. Slikar - staklar zvan vitrajer radi slično kao mozaičar. Ali njegovi su komadići stakla širi od mozaičerovih staklenih štapića i kamenčića. Osim toga vitrajer ih ne utiče u zid, nego uokviruje u olovne spojnice. Stavljen na prozor umjesto na zid, vitraž kroz sebe pušta sunčeve zrake i stvara najblistavije boje među svim slikarskim tehnikama.

Tradicionalna podjela boja u umjetnosti je na osnovne i složene. Tri osnovne boje su: crvena, žuta i plava. Osnovne su jer se ne mogu dobiti miješanjem drugih boja. One se zovu i primarne boje. Tri složene boje dobivaju se miješanjem osnovnih boja: crvena + žuta = narančasta, plava + žuta = zelena i plava + crvena = ljubičasta. Te boje se nazivaju i sekundarne. Tercijarne boje dobivaju se miješanjem primarnih i sekundarnih (npr. plavozelena, žutozelena i dr.).

Samsara is not the planet, the planet is perfectly in sync, it’s the minds of the beings that inhabit the planet that makes it samsara or nirvana. When you enter nirvana you don’t suddenly disappear you’re still living on the same planet but the planet itself has transformed because the mind has transformed. It all depends on the mind, everything depends on the mind.
Tenzin Palmo

As long as we are in samsara, whatever our lifestyle in the world, it is only suffering. Before we enter that lifestyle, we see samsara as a beautiful park, a pleasant park, but once we are involved in that lifestyle, we experience so many problems.
Lama Zopa Rinpoche

Om Mani Padme Hum
The six-syllable mantra is the essence of the entire teachings of the Buddha and its recitation is an extremely powerful antidote that can help us remove all the defilements in our mind.
Drubwang Rinpoche



The key to human happiness lies within our own state of mind, and so too do the primary obstacles to that happiness.
14th Dalai Lama

Samsara is an expression of nirvana, just as relative reality is an expression of absolute reality.
Mingyur Rinpoche
Autenticna zena Autentican muskarac
Umma Art Gallery


Нема коментара:

Постави коментар