недеља, 29. март 2015.

Kako da privučemo novac i bogatstvo

OBJAVLJENO 07.01.2010. AUTOR: TAJNA KATEGORIJE: NOVAC TAGS: 

Za veliki procenat ljudi na ovom svetu, novac predstavlja problem. Bolje rečeno, problem je nedostatak novca za sve ono što bismo želeli sebi da priuštimo. Retki su oni koji uopšte ne moraju da brinu o njemu. Oni sebi postavljaju samo pitanje: “da li želim to da uradim?”, a uopšte ne razmišljaju o tome da li imaju dovoljno novca da to urade.
Iako su napisane brojne knjige, uputstva, iako su napravljeni brojni video materijali o tome kako da postanemo bogati, ljudi su i dalje “zarobljeni” u svojim ograničenim budžetima koji se vrlo malo menjaju tokom života. Sa druge strane imamo neverovatne primere ljudi koji su ni iz čega stvorili bogatstvo i održali ga. Nije tu bila u pitanju samo sreća ili fantastična ideja koja je stvorila milione. Naprotiv, najveći broj ljudi je svoje bogatsvo stekao kroz obične poslove, ali postojalo je nešto što ih je razlikovalo od većine. Takođe je poznato da su ljudi koji su iznenadno dobili dosta novca na lutriji ili nasledstvom, veoma brzo ostali bez tog novca i vratili se na prethodni način života. Postavlja se onda pitanje šta je to što razlikuje ljude za koje se novac “lepi” i ljude od kojih novac “beži”. Naučnici, psiholozi, pa i ljudi koji imaju novac se slažu daje ono što razlikuje bogate i siromašne ljude pre svega, mentalni stav, tj. odnos prema novcu.
Ideja mi je da u ovom članku pišem o tome kakav bi stav prema novcu trebalo da imamo da bismo privlačili novac u svoj život.
Znate za onu izreku: “para se za paru lepi”. To nije slučajno rečeno. Ljudi koji su već stekli određeno bogatstvo, imaju drugačiji odnos prema novcu, oni ne brinu. Oni svojim mentalnim stavom jednostavno privlače novac. A to biste mogli i vi sada, odmah. Bez obzira što još uvek nemate novac. Pretvarajte se. Prevarite sopstveni mozak. Postanitemagnet za novac! Postanite onakva osoba kakva želite da budete. Zamišljajte da ste već bogati. Pretvarajte se da imate sve pare ovog sveta. Glumite. Uživite se u ulogu. Razmislite na početku kako bi ta osoba trebalo da izgleda, kako da se ponaša, kako razmišlja, kako se oseća. Možete i da zapišete te osobine, a onda da počnete da glumite da ste baš ta osoba. Posebno je bitno da obratite pažnju na emocije. Razmislite šta bi vam taj novac doneo – sreću, mir, moć, sigurnost… Oživite te emocije u sebi. Postanite odmah onakvi kakvi želite da budete u budućnosti.
Nemojte da izlazite iz uloge, nemojte da odustajete. Ne odustajte ni zbog koga, pogotovo ne zbog svojih glupavih razloga. U početku će sigurno biti neobično i teško, ali brzo će stići rezultati. Nemojte da se upecate i odustanete kada novac počne da pristiže, nego i dalje igrajte svoju igru milionera i bogataša. Ako odustanete, novac će početi da vas napušta, čak i brže nego što je stigao.
Stalno se podsećajte: ja sam magnet za novac, privlačim novac sa svih strana. Ako stvorite ogromnu želju za bogatstvom, ne postoji način da vam se ta želja ne ispuni. Ako je vaš um spreman za nešto, onda se to i dešava. Luj Paster je rekao: “Sreća prati pripremljen um”. Slično je i Šekspir naveo u svojoj drami: “Sve stvari su spremne ako je naš um spreman”.
Prvo je potrebno da postanete bogati u svojoj glavi, a to će onda privući i realne događaje.
Ali nemojte da se upecate, pa igrajući ulogu, krenete da trošite novac koji još uvek nemate. Morate i dalje da vodite računa o osnovnim principima: da štedite, trošite manje nego što zaradite, investirate…
Ja pokušavam da se ponašam ovako kako sam opisao. Moram da priznam da mi nije baš jednostavno, ali trudim se. I ovaj članak sam napisao zato što znam kako bih i sam trebalo da se ponašam i da bih sam sebe motivisao. Još uvek čekam svojih 1000€. Siguran sam da će stići uskoro.

About Tajna

http://tajna.rs/moja-prica/

41 Odgovori na Kako da privučemo novac i bogatstvo

  1. Radivoje 
    Pozdrav svima koji ste ovde bili i obitavali, pozdrav svima u ovom trenutku i pozdrav svima koji ce doci!
    Zivot je kao sinusoida, aproximativno ili neki jaci shit bez matematicke formulacije. Stvarno neznas iza kojih vreta moze nesto doci i pogoditi te (u prenesenom smislu).Ima uspona , pa onda padova, pa se pomalo i umesa i varijabla zvana – vreme. Dinamicno, moderno doba koje trazi dinamican odgovor.
    Zelim biti slobodan covek, po svim pitanjima i decu da odgojim u tom duhu, ali…
    Otprilike posle svakih 5 do 7 godina padnem u knock out i eto me opet na kolenima. Treba da se dignem i osvestim a to godinama ide sve teze i teze. Ponekad se pitam, da li sam pljuvao na Svevisnjeg Gospoda pa sada da po meni sve pada.
    Bio sam dosta po svetu i uvek mi je briga o mojim ljudima koje sam vodio u poslu bila preca od svega i ponovo sam se nasao na kolenima. Teturam i trzaim neki izlaz kao iz Bronx-a.
    Procitao sam negde da koliko je spreman da zrtvuje, toliko je i uspesan! A samo bi zelio da mi deca budu slobodna!
  2. ivs 
    Slucajno sam nasla ovaj sajt, i hocu da primenjujem Tajnu i naucim da sticem bogatstvo i ispunjavam sve svoje zelje.
    Zanima me nesto o novcu. Kako treba afirmisati? Da li je ok reci: Imam 10 miliona dolara! Pitam jer sam procitala da podsvest ne razlikuje 10 miliona od 1 dolara. Hvala na odgovorima
  3. Radost 
    @ ivs,
    Zdravo, ivs. Nemoj da afirmišeš da imaš 10 miliona dolara, ukoliko to u tebi izaziva neutralna osećanja. Jednostavno nađi način da govoriš o novcu na takav način koji će u tebi izazvati golicanje i lepa osećanja. Jer ukoliko afirmišeš da imaš bilo kakvu sumu novca a pritom se osećaš neutralno, onda ne privlačiš apsolutno ništa. Ali ako se osećaš srećno dok afirmišeš da imaš 10 miliona dolara, onda je to prava afirmacija za tebe. Ja zamišljam kako imam pun trezor evra, dolara i zlatnih poluga (kao Baja Patak, hehehe) i osećam se lepo.
  4. ivs 
    Radost, hvala!! :))
  5. Tajna 
    @ivs, Radost je odlično odgovorio, a ja bih želeo samo da istaknem jednu stvar. Mnogo je jači efekat kada se kaže “ja sam” nego “ja imam”. To je tako zato što mi prvo u svom umu moramo da budemo nešto, da bismo imali nešto. Na primer, moramo prvo da budemo milioneri u svom umu da bismo mogli da imamo milione. Zato je efektnija afirmacija: “Ja sam milionerka”, nego “Ja imam milione…”
  6. Radost 
    @ Tajna,
    Bravo, sada si mi otvorio nove ideje. :) Nisam razmišljao o ovom konceptu “ja sam”, ali je stvarno tako, jako moćno zvuči. :)
  7. DANIJEL 
    bas ste svi divni i svidja mise vasi tekstovi neznam dal ste u pravu od 1997 sam u becu bio sam siroma all uvek sam oseco u meni kao da sam milioner cak i kad sam imo susrete sa bogatasimi bio sam isto ko i oni i nikad nisam bio ljubomoran sto oni imaju a ja nemam uvek sam reko meni jednog dana cu imati mnogo mnogo para i to mise ispunilo ali treba malo truda ideje i sve samo dodje di treba ali zahvaljujem se ovim sajtu otkad sam uso na ovaj sajt tako mise smirio um kao da sam naso neki mir sa vama bas ste mi interesatni divni ovde taki ljudi nema pozdrav iz wien
  8. Tanja 
    Jako je tesko kada je novcanik prazan,zanemariti to i ponasati se kao bogatas i neko ko ima puno para,ali masta je cudo i treba joj se prepustiti,ako nista drugo bar dok mastate necete razmisjati o praznom novcaniku a i to je nesto.Meni licno je jedini problem predstavljala vremenska razlika od momenta zamisli ili ideje necega do samog ostvarenja,ali sam svo vreme razmisljala o toj ideji,pravila projekte,jednostavno mastala,napominjem da u tom trenutku nisam imala ni priblizno novca da to i realizujemali za par meseci se poceo da dolazi sam od sebe,tj.takodje kroz ideje za realizaciju koje su pocele da naviru i dogodilo se cudo.Ostvarila sam svj cilj.Medjutim,moram da ukaem na jos jedno svoje iskustvo koje je usedilo ubrzo,a to je zdravstveni problem,automatski pad samopouzdanja,i sve je odjednom krenulo nizbrdo i nasla sam se u dugovima i zacaranom krugu.Sada ponovo imam cilj u svojoj glavu,viiju svoje buducnosti i opet strpljivo cekam da isplivam na povrsinu.Verujem da cu u tome i uspeti.
  9. jasna 
    pokusavam da vjeybam,medjutim okruyuju me negativn ljudi koji nesto stalno kukaju,nadam se da cu se iyboriti…poz
  10. moć želje 
    Jedna snažna afirmacija od Boba Proktora: “Srecan sam i zahvalan što primam velike količine novca iz različitih izvora svakodnveno”
  11. carob. segrt 
    pozdrav svima, ja zivim vec duze vreme u skandinaviji i bilo mi je vrlo drago kada sam naleteo na nase “tajne”. pratim vec oko tri meseca ovaj sajt i mogu reci da ste me odusevili, inace alternativne stvari me zanimaju vec duze vreme i zato mi je vrlo drago da i u srbiji ljudi pocinju sve vise da koriste alternativne metode razmisjanja .kad je ucenik spreman tada se i ucitelj pojavi . puno ljubavi i volje i nista nije nemoguce .
  12. Данијел 
    :-)
  13. keativa 
    Svi mi imamo po nekog clana porodice, prijatelja i sl. koji su skepticni u vezi tajne. Tesko je izignorisati najblize koji ne razumeju i misle da to nema pojma.Iz licnog iskustva znam da proces tranzicije ili prelaznog periodu u kom se prilagodjavamo novom nacinu razmisljanja i novom nacinu verovanja ima uspona i padova. Tada nam kao opravdanje sluze izgovori da nas drugi ometaju (ja sam to mislila na svog supruga)i tako nam sve pokvare ali istina je da nam treba vreme da se korigujemo i da nasa podsvest prihvati novi nacin razmisljanja. Potrbno je mirno prihvatiti da neki ljudi ne razumeju ili ne zele da se menjaju. Uvek se nadje neko ko nam je podrska pa se potrudite da budete u okruzenju takvih osoba. Ako vam je bas stalo da te osobe uvucete u tajnu krenite da se igrate tako sto cete je uvuci napr. ” Eeeee, zamisli da imamo taj ogroman novac sta bi prvo uradili sa tim parama… Koji bi auto kupio za sebe…” i sl. Onda ta osoba uz malo negodovanja krene da misli… I onda se uzivi i pocne diskusija :) Tad obicno treba ukazati na divan osecaj koji vas prozima dok ide takav nacin razmisljanja i ukazati da je taj osecaj mnogo lepsi od kukanja po ceo dan… Strah od promena kao i pogresna uverenja cesta su pojava. EGO je najveci krivac za nedostatak novca. EGO stalno negoduje, uvek mu nesto fali izaziva zlobu. zavist i ljubomoru prema osobama koje imaju dovoljno novca i naravno iz toga prizilazi da su ljudi u suprotnosti sami sa sobom…zelimo novac a nerviraju nas oni koji ga imaju, nesrecni smo zbog nedostatka novca i mislimo da ako budemo imali novac tek tada mozemo biti srecni a to je pogresno. Odvojiti se od EGA je neophodno jer on nije u skladu sa Izvorom . Okrenuti se Izvoru jer tamo pripadamo. Bogatstvo dolazi sa odbacivanem Ega. Prvo biti srecan i ceniti i postovati sve sto imamo i nemamo, da bi to privukli u svoj zivot.Biti zahvalan i biti ispunjen unutrasnjim blagostanjem i tada sledi manifest.Prvo emocije iskrene, osecaj blagostanja i izobilja…
  14. ljubav1 
    Tek sam se juce prikljucila tajnasima.Jako lose finansijski stojim kazite mi kako da pocnem,na kakve prepreke u sebi cu naici da bi ih prepoznala i odbacila.koji su prvi koraci,drugi….
  15. Boka 
    Zdravo svima!
    Imam jedno pitanje za tajnu, i ostale naravno, ako mogu da pomognu… Imam knjigu vec 2 godine, procitala sam je mnogo puta, i stalo je citam. Ako nista drugo, pomazemi da se bolje isetim u trenutku i lepse razmisljam. Moje pitanje za Vas je, da li je moguce zeleti vise stvari? Odnosno, koristiti tajnu za razlicite potrebe? Kao, i da li je preporucljivije i efikasnije da se usredsredimo samo na jednu stvar?
    Hvala unapred,pozdrav za sve! :)
  16. persida 
    mislim ajd zdravste sta je ovo bas mislite da novac mozete privuci u zivot
    BOZE SVASTA
  17. TANJA S. 
    Dragi moji Tajnaši.Iz ličnog iskustva spontana i jasna definicija onoga što želimo se pokazala jako uspešna. Što ne znači da ostale tehnike za postizanje bilo kojeg cilja treba zanemariti, već ih spontano primenjivati kako bi se izbegao sudar svesnog i podsvesnog. Podsvest je beskonačan prostor i ako počnemo da ga sređujemo …. zato spontanost i jaka vera su najbezbedniji i najlakši način za postizanje ciljeva. DOVOLJNO JE POŽELETI I IMATI POVERENJA KAO I AKCIJU NA TEMU. OSTALO DOLAZI SAMO PO SEBI, AKO NE DOĐE POŽELEL STE POGREŠNU ŽELJU. PROMENITE JE …BUDITE REALNI I ISKRENI PREPA SAMIMA SEBI I SVOJIM MOGUĆNOSTIMA A ONDA KORAK PO KORAK DO VEĆIH OSTVARENJA.
  18. Plivač 
    Ima tu nečega, ako ste ubeđeni da ste bogati i drugi će u to poverovati, želeće da se druže sa vama, ostvaricete nove veze, poznanstva, ukazaće se neka prilika.Samo je stvar da nikad ne gubite pozitivan stav, što neki put u životu zaista zna da bude teško, ali se valjda ne kaže uzalud: “Ono što te ne ubije to te ojača”
    Ja sam bogat, ali želim da budem bogat i za druge, kad mi prijatelj trazi novac da kazem: “Imam, koliko ti treba? ”
    Pozdrav svima znam da će te svi posetiti
    http://www.leo-soft.com , što će me učiniti još bogatijim.
  19. Miki kikiriki 
    Pre par meseci kada sam počeo iz zaebancije da govorim porodici (koja se stalno žali kako nemaju dovoljno novca i polako ostaju bez njega), da koliko potrošim novca uvek ubrzo mi se vrati duplo :) kasnije je tako počelo i da mi se dešava – za nešto koliko dam novca, posle za 3-4 dana UVEK se desi neki splet okolnosti gde dobijem dva do tri puta više od potrošenog! :D
    “Tvoje će te reči iskupiti, i tvoje će te reči osuditi” Isus Hrist
  20. ivan 
    Ja se izvinjavam,ali sam na ovom sajtu oko 2 sata i citam.Neke teme su mi poznate kao teme i dileme ali me zanima jedn mo za sada.
    Dali se spominje Zoran vemic sa youtube,neko je spomenuo Zorana…….
    Tapkanje sam gledao prije,HO poznajem nacelno a Temu Privlaacnosti sam preko sajtova i youtube gledao i citao pa me zanima prezime navedenog Zorana….U temi O Privlacenju Novca…..
    Hvala,hvala,hvala
    pozdrav
  21. Lili 
    Mislim da je najteze da poverujes da zasluzujes puno novca i da je on na putu, mene to jako koci. Divna je snimila super video i mislim da moze dosta da pomogne!
    http://youtu.be/7Fh2fwq-GSU
  22. ivana013 
    Vežba, vežba i vežba! Svakodnevno vežbajte da mislite na lepe stvari, ružno zaboravite, nemojte da gledate tužne filmove, da slušate tužnu muziku, jer tako postajete još tužniji, ujutru kada otvorite oči nabacite osmeh i izgovorite kako je divan dan, pa čak i ako pada kiša, tako ćete da dovedete svoj duh u ravnu sa univerzumom i u momentu kada osetite leptiriće u stomaku, možete da zamislite šta god želite i to će se ostvariti!! Probajte! Ali moramo da zapamtimo da to mora da nam bude način života a ne da tako živimo jednom u godinu dana!! Svaki dan!!
  23. ivana013 
    Takodje u početku su jako bitne vežbe disanja. meni pomaže da se osamim 15 minuta u tišini, da zatvorim oči i pet minuta dišem duboko i tako izbacim loše stvari iz glave i posle toga duboko udahnem i povratim leptiriće!!!
  24. išvan 
    bravo. ja ovo proučavam već mnogo godina.
    naravno i dosta kureva sam završio na tu temu.
    mislim najpre na kurs kod Slavinskog Ekskalibur, pa zatim kreaton majstor igre stavaranja a tu je neizbeđni PEAT.
    Imam građevinsku firmu i išlo mi je OK 15 godina ali zadnjih 3 nikako.
    Vaš sajt je ok i ja se pridružujem POZITIVNIM MISLIMA, jel kako je Hrist rekao učenicima svojim SVE SE MOŽE ONOM KOJI VERUJE.
    Ja to najbolje znam. Zamišljao sam da imam prelepu devojku za ženu ostvarilo se, zamišlajo uspešnu firmu, i dobio sam to, zamišljao sam Austaliju, Kanadu, Singapur i bio sam i tamo i naravno Evropu i to sam obišao. Trenutno zamišljam više stvari, i znam da je pitanje vremena samo da bih i to dobio.
    Ali nažalost mnogi mi se ismevaju za ono što sam mnogima pomagao a sada sam došao u neku krizu i ratko ko dolazi više kod nas kao pre.
    Sada svi moji bivši drugari imaju mnogo više od mene a za drugara rođaka, brata ne haju puno, već mi se smeju.
    Ali nema veze ja znam da je pitanje vremena kada će mu univrzum dati ono što tajo jako želim a i svaki dam radim, zamišljam, osećam kao da već imam to vizualizaciju radim ai osečam da je korak od mene ispunjenje moje želje.
    Tajnaši samo napred ne treba se predavati sve dok ne dobijete ono što jarko želite a onda kada dobijete, radite osmišljajte druge želje, jer čovek zato upadne brzo u nevolju da kada dobije šta želi zaboravi sve.
    mora početi da radi na sledećim željama da psihički ne bi pao.
  25. NIKA 
    “Trazite najpre CARSTVO NEBESKO, i sve ostalo ce vam se dati!”
    I.H.
  26. Aleksandar LSC 
    Potpuno bih se složio sa autorom da je jedna od osnovnih prepreka koja stoji između nas i bogatstva, tj. zarade onoliko novca koliko želimo, upravo naš stav prema novcu. Ako imate negativan stav prema novcu, ako mislite da novac nije važan, da je novac zlo koje kvari ljude, da se bogatstvo danas može zaraditi samo nelegalnim putevima i prevarama, da novac treba što je više moguće čuvati onda nemojte očekivati da zaradite više od onoga što vam je potrebno da samo egzistirate. Novac ne može da govori, ali može da vas “čuje” i ako ga “zovete” doći će. Negativnim stavom prema novcu samo mu poručujete da nije dobrodošao.
    Zarada velike sume novca nema veze sa novcem!
    Jedino sa čim se ne bih složio u članku je sledeća rečenica “Prevarite sopstveni mozak.” Dokle god pokušavamo da prevarimo svoj um nikada nećemo uspeti u onome što želimo, bilo da se radi o novcu ili o bilo čemu drugom. Mi moramo da edukujemo svoj um, moramo da ga obrazujemo, moramo da mu svakoga dana saopštimo šta mi želimo i šta od njega očekujemo. Jedino onda će naš um raditi na stvarnim rešenjima, pronalaženju stvarnih prilika i omogućiti nam da dobijemo ili ostvarimo to što želimo.
    Upravo na temu zarade novca možete pročitati tekst i pogledati emisiju snimljenu u saradnji sa timom Sinergija putem sledećeg linka: http://skolauspeha.com/uspeh-video/kako-zaraditi-novac/.
    Iskreno verujem da će vam biti od pomoći.
  27. bagerista joe 
    Sada sam privi put na ovome sajtu i jako mi je drago sto sam Vas našao. Poznat mi je TAJNA… Imam jednu radnu mašinu a sada mi treba još jedna. Već znam koju ću da uzmem. Svaka koncentracija mi ide prema toj mašini. Trebaće mi Vaše poyitivno razmišljanje, tako da cu svaki dan posetiti ovaj sajt. HVALA :)
  28. blanjalica 
    Odlična stranica sa razumljivim i interesantnim tekstovima. Sa užitkom vas čitam. Lijep pozdrav svima :D
  29. tesoro 
    toliko vremena provodim na you tub upravo tragajuci za nekim nasim saitom . Mnoge knjige sam procitala i slusala dosta o moci podsvesti, kao i prva knjiga koju sam procitala i sa njom krenula da verujem da smo u mogucnosti da postignemo sve sto zelimo naravno. Pre desetak godina imala sam jedan veoma vazan cilj u koji niko u mom okruzenju nije verovao da cu postici osim mene . I uspela sam. Radim i zivim u Italiji vec nekih desetak godina. novac koji zaradujem veci deo saljem porodici. Ne uspevam da ustedim nego zivim id meseca do meseca.Trazim nacin da i samo imam mogucnost da postanem MILIONERKA ako dobijem na LOTOU. sledeci knjigu TAJNA od RONDA BERN pokusala sam nesto sa simulazijom novcanice mog zamisljenog planiranog prihoda MOG novca na mom tekucem racunu do 01 12 2013 u 12h. sada je naravno do 01 12 2014 pa nadam se ali mislim da mi manjka malo vise vedrine i veselosti.Radim human posao i zadovoljna sam ali mi nedostaje porodica icesto ne uspevam da zadrzim stav pozitivnog misljenja POmocu visualisazije i emozija stremim ka cilju i verujem da ce se i ovaj put ostvariti. Verovatno hoce vreme . Hvala na prostoru koji mi je omogucen zavaljujuci SRPSKOJ TAJNI . CESTITKE
  30. TANJA S. 
    Ono što kod mene brzinom svetlosti privuče novac je, unutrašnje zadovoljstvo i mir. Što duže zadržim stanje sreće, toliko dugo mi na različite načine materijalne stvari ulaze u život. Unutrašnji mir i zadovoljstvo pronalazim u malim i svakodnevnim stvarima.
  31. Luka 
    Kad stvari krenu lose,a ponekad hoce.Kad u korpi nadjes sve samo trulo voce,kad je novca malo a dugova mnogo,kad osmehnut bi se hteo a uzdahnt mogao.Kad te brige pritiskaju ti nezvani gosti,ti pocni ako moras ali NIKAD NE ODUSTANI! Pozdrav svima,samo naprijed.Ja vjerujem da je bolje na takav nacin rszmisljat nego nikaksv,ali treba imati na umu da i samo rszmisljanje o novcu a ne krenuti u akciju i ne prrduzimati nista da ga zaradis nije nista veca razlika o sanjarenja:)
  32. Luka 
    Dobar zivot je skup ali postoji i onaj drugi zivot kojinije skup ali nikako nije dobar.
  33. Luka 
    I dodao bih jos nesto:)Strah je najveci problem kod ljudi u svemu.Strsh od neuspeha,sta ako pokusa a sve propadne,i strah od uspeha sta ako uspe a mi ne mozemo da se nosimo sa uspehom.U zivotu se ne treba bojati,treba ziveti.Poz od mene za sve vas koji bar nesto pokusavaj.
  34. Vanja 
    Evo ja sam pronasla slucajno ovaj sajt…
    i u nedoumici sam! KAKO?
    priivuci nivac -posao?
    vratiti dugove?KAKO?
  35. ella 
    Pozdrav svima,kao preporuku za prakticnu,a laganu vjezbu postizanja svega,sto zelite,navescu Vam knjigu Moc Podsvijesti od Dzozefa Marfija.Moj problem jeste nedostatak koncentracije,ako neko ima sugestiju o tome,savjet bi mi dobrodosao.
  36. milena jokic samardzic 
    Pozdrav svima.pridruzujem vam se…i zelim srecu svima!
  37. Josipa 
    Lijep pozdrav svima!
    Kakve su vam misli takav vam je život, to ne zaboravite nikada. Uvijek pozitivno razmišljajte i vidjet ćete da se isplati.
    Sto poželite to ce vam i doci! Sami sebi privlačite i nevolju i dobrotu. Nemojte samo kukati i čekati da vam neko nesto da i pomogne. Ako želite da nesto dobijete prvo morate nesto dati. Svaki put kad nekom dam novac ili bilo sta meni se to vrati sa neke druge strane. Ja i kada nisam imala govorila sam imam i imat ću jos. Trenutno imam dovoljno novca ali bi i mislim da hoću dobiti jos mnogo vise da mogu i drugima pomoći. Mnogo mnogo vise novca.

Нема коментара:

Постави коментар