петак, 2. октобар 2015.

Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata

Osmijeh, gledanje u oči i iskren kompliment ostavljaju najbolji dojam na svakoga gosta i klijenta i omogućuju dobro poslovanje te su tajna svakog uspješnog čovjeka

Srijeda, 31. 7. 2013. u 09:00    Piše: Nikolina Bađun
Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata Fotolia Osmijeh zaista otvara sva vrata
Iskren osmijeh otvara sva vrata te će u trenu osvojiti gotovo svakoga klijenta, gosta ili suradnika, bilo da se bavite ugostiteljstvom, trgovinom ili kojom drugom djelatnošću. Smiješite se i kad telefonski razgovarate s njima jer ćete zvučati mnogo ljubaznije i pristupačnije te ostaviti izuzetno dobar dojam.
No osim osmijeha, kontakt očima također je presudan da biste od njih dobili što želite. Ako ga izbjegavate, sugovornik može pomisliti da govorite neistinu, nešto skrivate ili jednostavno niste dovoljno samopouzdani. A ako ocijenite da je za to prmjerena situacija, i kompliment može biti izvrsna metoda za dobivanje naklonosti. Ali kako bi imao učinka, baš poput osmijeha, mora biti iskren, ali i što konkretniji, primjerice pohvalite odjeću.
No pretjerate li u komplimentima, djelovat ćete umjetno i vjerojatno izgubiti njihovo povjerenje. Ako vam je to čest gost ili suradnik, uvijek se potrudite zapamtiti ime te im se tako i obraćajte.

‘Baš sam mislio na vas’

Ako imate tvrtku, pogledajte popis klijenata ili suradnika te odaberite njih pet kojima se dugo niste javili. Recite im kako ste upravo mislili na njih te vas zanima kako su.

Dulji i čvršći stisak ruke

Primjeren fizički kontakt s klijentom ili gostom ostavlja dojam srdačnosti i iskrenosti. To može biti čvrst, koju sekundu dulji stisak ruke, lagano tapšanje po leđima ili kratak dodir po nadlakticama.

Ruka ruku mije

Kad god možete, pitajte suradnike ili goste možete li im pomoći. I kad vam zahvale, recite da znate da bi i oni to učinili za vas.

Zahvalite im

Ne zaboravite zahvaliti od srca svaki put kad vam klijent plati za vaše usluge. Možete ga upitati bi li što promijenio u vašoj usluzi ili suradnji.

Nađite zajedničku temu

Ako primijetite da s klijentom dijelite sličan interes, primjerice, volite sličnu glazbu ili imate sličan stil odijevanja, započnite razgovor o tome. Tako ćete mu dulje ostati u pozitivnom sjećanju.

Pozorno ih slušajte

Radite li stalno s istim ljudima, pokušajte zapamtiti što više osobnih podataka o njima. Ako vam pričaju o djeci ili kućnom ljubimcu, ne zaboravite ih pitati kako su idući put kad se sretnete.

Pročitajte više vijesti iz rubrike Karijera.
Tagovi: uspjeh, ugostiteljstvo, osvajanje simpatija, osmijeh, klijenti
Izdvojeni komentari 4 komentara Pogledaj sve komentare
31.07.2013., 09:36 Ejja: evo me ! :)))
31.07.2013., 18:32 una1: Osmjeh sva vrata otvara.!
31.07.2013., 19:17 mudrica x: evo i mene !!! :)))
Ne slažeš se? Komentiraj!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Budite naš čitatelj reporter Obrazac
telefon: 01/24-24-242 e-mail: reporter@24sata.hr Sve priče objavljene u tiskanom izdanju nagrađujemo sa 100 do 1000 kuna. Šaljite i na MMS: 099/224-2424, SMS 662024 (1,24 kn za sve operatere).
Pretplati se na newsleter Pametne Kune Karijera

Нема коментара:

Постави коментар