понедељак, 5. октобар 2015.

Poruka broj 13
19. siječnja 1978.


Dragi moji prijatelji, zaista sam sretan što sam ponovno s vama na ovaj način.

Moja misija teče prema planu i, ako sve bude dobro, uskoro ćete čuti moj glas. U međuvremenu rekao bih ovo: čovječanstvo je izgubilo svoj put, zalutalo je daleko od staze koje je za nj Bog pripremio. Mnogo je sada ljudi u svijetu koji to znaju, koji traže, mole i rade prema svjetlu; no, još više je onih koji su slijepi i srljaju u propast. Moj plan je zaustaviti taj bezglavi skok u propast i napraviti preokret.

Moja prisutnost već stvara promjene u razmišljanju ljudi, u njihovim srcima i izaziva čuđenje. Moji napori se pokazuju uspješnima unatoč svim izgledima. Ljudi se ponovno okreću k istini i zakonima koji su Bog.

Dopustite mi da vam pokažem put u novo vrijeme; da vam opišem sve divote koje, ako tako odlučite, mogu biti vaše. Čovjek je stvoren da služi, i Bogu i čovjeku, i samo takvim ispravnim služenjem može se utrijeti put do Boga. Preuzmite na sebe zadaću preorijentacije, obnove i promjene. Svaki čovjek je svjetionik koji svjetlošću obasjava svoju braću. Učinite svoje svjetlo jarkim, neka sja i pokazuje put. Svi su potrebni, svi do jednoga. Nitko nije premalen ni premlad das sudjeluje u ovom velikom planu za spas i obnovu našeg svijeta. Odlučite se za taj rad i budite uvjereni da vam moja pomoć neće biti uskraćena.

Kako započeti? Počnite s time da sebe i sve što jeste i što ste ikada bili posvetite služenju svijetu, služenju svojoj braći i sestrama posvuda. Pobrinite se da ne prođe ni jedan dan bez čina istinskog služenja i budite sigurni da ćete imati moju pomoć. Ovaj put, put služenja, je jedini put za istinske ljude, jer to je put koji ih vodi k Bogu.
Moji ljudi se okupljaju oko mene, odgovaraju na moj poziv i postižu više no što bi mogli zamisliti. Zajedno ćemo oblikovati nov i bolji svijet. Neka budete otvoreni i spremni za moj poziv kada dođe. Moji blagoslovi idu svima vama.

Neka božanska svjetlost i ljubav i moć jednog najsvetijeg Boga sada bude unutar vaših srca i umova. Neka vas ta božanska svjetlost i ljubav i moć vodi da postanete Ono što jeste, istinski Božji sinovi.


prethodna poruka


Нема коментара:

Постави коментар