четвртак, 1. октобар 2015.

Leci - Jutarnja čarolija života


Svako jutro, kad prvi tračak života razbudi moje oči, a blaga i nejasna svetlost, polako prekriva moje lice, budim se sa prvom mišlju, kako sam srećna i zadovoljna, i od te divne misli, kreće moj novi dan!
Smešak mi zaigra na usnama i nekako se veselim, da su moji prvi koraci radosni i obećavajući, tako da mi nije nimalo teško da skočim iz kreveta i trknem u kupatilo da se osvežim, pa napolje na vazduh da prošetam u sveže jutro. Ništa lepše od toga.
Korak po korak, ulica mirna sa malo ljudi, a moj prijatelj, verni mešanac, u tišini sitnim koracima osluškuje i njuška jutarnje mirise i zvukove. Šetnjom započnemo novi dan, pun divne neizvesnosti i živog života.
Svako jutro, život počinje novi krug za nas, da diše, da se raduje, da nas bodri i daje nove prilike, da se igra sa nama divnih igara iskrenosti i saznavanja i novih druženja.
Svako jutro donosi novu snagu i nove mogućnosti da ono što je bilo nemoguće postane blisko i moguće.
Sve promene koje priželjkujemo i žarke želje za kojima vapimo su moguće, možda baš u ovom danu ili u ovom jutru.
photo by: villasukka
photo by: villasukka
Zapitajmo se koliko uzaludno brinemo, a koliko zaista dopuštamo ostvarenje i dobrobit.
Od toga kako smo započeli dan puno toga zavisi, jer je sve povezujuće i prožimajuće, zato počnimo dan sa pozitivnim stavom da nas očekuje samo ono što je najbolje za nas. Radost je moćna i snažna i uvek zna koj su putevi najbolji za nas. Zna kako ćemo najviše dobiti i dati.
Zrnce vedrine i radosti, može doneti divna i radosna rešenja i razrešenja, jer ima snagu vrhunske ljubavi, mudrosti i znanja.
Nasmeši se ujutru i pomisli nešto najlepše što znaš.
Šta te košta da isprobaš ovu malu čaroliju Života?
Širi radost, možda ćeš baš ti nekom ulepšati dan :)

10 Comments

Vase
Odlično – sviđa mi se.
  • Leci
    Dragi Vase, veselim se da ti se sviđa moj tekst i hvala ti što si se javio.
    Želim ti vesele i srećne trenutke, kojima ćeš počinjati dan!
    Srdačni pozdrav od Leci.

Нема коментара:

Постави коментар