петак, 21. август 2015.

LOVE YOU

Želim znati za čim žudiš i imaš li hrabrosti snivati o ispunjenju želja srca svoga.
Ne zanima me koliko ti je godina. Želim znati jesi li spreman riskirati da ispadneš budala zbog ljubavi, zbog svojih snova, zbog ove pustolovine koju nazivamo životom.
Ne zanima me koje planete djeluju na tvoj mjesec.
Ne zanima me je li priča koju mi pričaš istinita. Želim znati jesi li spreman biti iskren prema sebi; jesi li spreman podnijeti optužbe za izdaju, a pritom ne iznevjeriti sebe i samim tim biti vrijedan povjerenja.
Želim znati jesi li u stanju vidjeti ljepotu svakoga dana, i kad je nema, i možeš li svoj život nadahnjivati njezinom prisutnošću.
Želim znati jesi li dovoljno snažan da živiš i ushićeno vičeš prema srebrnom punom mjesecu.
Ne zanima me gdje živiš i koliko novca imaš. Želim znati jesi li sposoban ustati nakon noći ispunjene tugom , i učiniti sve što je potrebno kako bi nastavio dalje.
Ne zanima me koga poznaješ i kako si dospio ovamo. Želim znati hoćeš li i dalje sa mnom stajati i ne posustajati.
Ne zanima me gdje si ili šta ili sa kim si studirao. Želim znati što te u tebi samom gura naprijed u trenucima kad neznas sta ces.
Želim znati možeš li biti sam sa sobom i voliš li uistinu osobu koja jesi u trenucima tisine.
Oriah Mountain Dreamer

Нема коментара:

Постави коментар