петак, 4. септембар 2015.

''...Jer je Gosod Bog koji sve zna i On udesava namere... 1. Samuilova 2:3

 Pre nego sto postavis svoj cilj, odredi svoje vrednosti. Ako ne postavis svoje vrednosti, tvoj dar cete odvesti do visina gde te tvoj karakter nece zadrzati. Pre nego sto kazes drugima kako da zive, ispitaj se sta ti sam verujes u vezi toga. Moguce je da budes u sluzbi dugacko vreme pre nego sto naucis kako da budes pravi hriscanin. Mozes provesti mnogo vremena razvijajuci svoje vestine, ali ne dovoljno vremena razvijajuci licni odnos sa Gospodom. Nemozes iz svoje sluzbe da dobijes snagu u casu kada testovi dodju. Snaga dolazi iz tvog zajednistva sa Bogom.
Propovedaonica je dvosekli mac. Prvo ona nas predstavlja ljudima i zenama Bozijim koji blagosiljaju nas zivot. S druge strane, ako nisi cuo od Gospoda da te zeli na tom mestu onda se postavljas na mestu gde ces samo da primis razocarenja. Isus je rekao ''Ja radim posao koji si mi dao'' (Jovan 17:4). Sta ti je Bog rekao da uradis? Ako ne uhvatis viziju za svoj zivot, najverovatnije ces provesti zivot pomazuci nekom da ispuni svoju.

Danas, zapitaj se: ''Dali ja stvarno znam sta verujem? Dali imam jasan osecaj Njegovog vodjstva nad mojim zivotom?''


 Ja sam hleb zivi koji sidje sa neba, koji jede od ovog hleba, zivece zauvek, i hleb koji cu ja dati, telo je moje koje cu dati za zivot sveta. Jovan 6:51

‘’Jer ima
prijatelja vernijeg od brata’’
Price sol.
18.24

Zajednistvo je kao voznja autobusom – moras da se pomeris i napravis
mesta za druge i njihov prtljag.
Ne tvoje reci, nego tvoja voljnost je ta koja drzi pravo
prijateljstvo. Voljnost da se prilagodis, voljnost da oprostis, voljnost da
verujes najbolje.

 Pastor jedne od najvecis crkvi u Amrici je jednom rekao: ‘’ja nemam nijednog pravog prijatelja, nikom ne verujem’’. On je osoba svoje slike ali zivi zivot ocekivanja drugih. On ne moze da pokaze svoju ljudskost u slucaju da ga odbace. Kakav strasan nacin zivota.

Mnogo cesto mi odbacimo dobru osobu jer je napravila gresku. Mi zaboravimo sve dobro i zivimo jedino u onom lose sto je ta osoba uradila da nas povredi. Dali bi bacio svoj auto samo zato sto je akomulator ispaznjen? Dali postoji mogucnost da se popravi? Ti kazes ‘’ne’’, pa kako te onda Bog uvek voli? AKo je On oprostio tvoje dugove na isti nacin kako si ti oprostio svojim duznicima, dali bi mogao da stojis pred njim?

Danas zatrazi od Boga da te nacini vermin prijateljem.


 Mi, hrišćani, treba da stojimo iza svojih reči. Naše "da" treba da bude "da", naše "ne" treba da bude "ne", ne samo u verbalnom već i u praktičnom življenju i odnosu prema drugima. Ako smo prihvatili Gospoda i iskreno smo mu ponizni, tada, ne samo da ćemo imati prijatelje, već i braću po Hristu, koju treba da volimo i ljubimo kao što nam je Gospod ostavio u testamentu. Naše reči i praksa ne treba da se razmimoilaze jer to Gospodu nije ugodno.
Danas, na žalost, mnogo slučajeva ima da se reči i dela razmimoilaze, pa se postavlja pitanje, da li je takva osoba istinski prihvatila Hrista ili samo intelektualno?
Često smo spremni da odbacimo osobu koja je popuznula u greh, a pri tome zaboravljamo da je Isus rekao da će ostaviti 99, a poći za stotom koja je zalutala, naći je i staviti na svoja ramena i vratiti je u stado. Da li smo kao sveštena lica spremni založit se za osobu koja je "otpala" da se vrati ili svojim nehajem još više pridoneti njenon razočarenju u hrišćane?
Ispitajmo sebe i svoj duhovni stav.Neka Bog blagosilja menjanjem osoba koje su još uvek sebične, samopravedne i samodovoljne.


 NE ZIVI COVEK O SAMOM HLEBU, NEGO O SVAKOJ RECI KOJA IZLAZI IZ USTA BOZIJIH. Matej 4:4

 Jovan 6:31-41 (RDK)

31 Očevi naši jedoše manu u pustinji, kao što je napisano: Hleb s neba dade im da jedu.


32 Tada im reče Isus: Zaista, zaista vam kažem: Mojsije ne dade vama hleb s neba, nego vam Otac moj daje hleb istiniti s neba;

33 Jer je hleb Božiji onaj koji silazi s neba i daje život svetu.



JA SAM DECIJI SLUZBENIK
Ja sam sluzbenik na najvecem misijskom polju na svetu
Ja sam deciji sluzbenik.
Moj poziv je siguran, moj izazov je ogroman, moja vizija je jasna, moja zelja je jaka, moj uticaj je vecan, moj doprinos je neophodan, moje vrednosti su cvrste, moja vera je borbena, moja misija je hitna, moja svrha je nepromasiva, moj pravac je prema napred, moje srce je skromno, moja snaga je natprirodna, moja nagrada me ceka i moj Bog je stvaran.
U svetu konfuzije nudim istinu. U svetu nemorala nudim prave vrednosti. U svetu zapostavljanja nudim paznju. U svetu zloupotrebe nudim sigurnost. U svetu odbacivanja nudim prihvatanje. U svetu besa nudim mir. U svetu gorcine nudim oprostenje. U svetu greha nudim spasenje. U svetu mrznje nudim Boziju ljubav.
Odbacujem mogucnost da budem obeshrabren li zaustavljen. Necu da gledam unazad, stati, pasti, vratiti se ili sesti. Ne treba mi aplauz ni priznanje. Nemam vremena za poslove kao sto su: obicni, plitkog razmisljanja, ne savremenih metoda, prosecnih rezultata, zalosnih izjava ili malih vizija. Necu odustati, predati se, ostaviti, prekinuti ili pokleknuti.
Molicu se kad stvari izgledaju lose. Molicu se kad stvari izgledaju dobro. Icicu napred. Pouzdacu se u Boga. Ustacu kada padnem.
Moj poziv je da dovedem decake i devojcice Bogu. Previse je ozbiljno da bi se uzelo olako, previse hitno da bi se odlagalo, previse ocigledno da bi se previdelo, previse znacajno da bi bilo trivijalno (beznacajno), previse vecno da bi bilo trenutacno, previse strastveno da bi bilo mlako.
Znam svoju misiju. Znam svoj izazazov. Znam svog Boga. Neka drugi dobiju hvalu. Neka crkva dobije blagoslov. Neka Bog dobije slavu.
Ja sam sluzbenik
Ja sluzim deci.
Roger Fields

Нема коментара:

Постави коментар