петак, 4. септембар 2015.

Gospod te pita: Sta je ono sto vidis upravo sada? Dali vidis slavu i carstvo? Dali si video promenu atmosfere u kojoj zivis? Dali vidis i razumes da ja imam nesto za tebe sto je od velike vaznosti za ovo vreme. Dali vidis da ja dovodim moju crkvu u moju slavu i da je perem sa mojom recju? Ja sipam zivu vodu nad njom i hocu da ucinim sa vama mojim narodom da dodjete do jedan visoki nivo i pokazem stvari koje nisu vidjene ranije, jer o ovme je zapisano za moju crkvu, da ce se dogoditi na kraju vremena. Sada je vreme za mene da ponovo pokrenem stvari. Dali ces razumeti, dali ces istrajati, dali ces prepoznati? Dali ces dozvoliti i iskoristiti priliku ili ces propustiti na tebi je izbor. Ali ja ti govorim ustani i svakim danom razumi moje vreme i moju sezonu kada cu da ucinim nove znake i cudesa kroz objavu moje prisutnosti govori Gospod!

Нема коментара:

Постави коментар