недеља, 6. септембар 2015.

Leci - Radost nas Čuva i Štiti

Svesna sam da sam biće svetlosti, i da sam došla ovamo na divnu planetu Zemlju da se igram, kreiram, zabavljam, i da budem srećna.
Ovo saznanje olakšava življenje, jer doprinosi drugačijem pogledu na naš život, na sve što nas okružuje i na naša vrednovanja.
Ono što mislimo da je toliko važno i bitno, pred ovim saznanjem izbledi, a ono što smo podrazumevali, kao što je npr. ljubav prema svojim bližnjima, nekako dođe u prvi plan!
Ja sam vrlo rano otkrila da se ne bojim smrti, i da sam sada samo u jednoj tački svoga postojanja kroz večnost. Ne može ništa loše da mi se desi, jer i smrt je samo nastavak na nekom drugom mestu, gde je sve ljubav i radost.
Samim tim sam svesna, da sam povezana sa svakom osobom na planeti, i svom celinom života, i da sam produžena ruka svoga Izvora, ovde na zemlji, kao kreator svoga mikro kosmosa, svoga života koji doprinosi svojom vibracijom zajedničkoj vibraciji, i sve se širi i razvja u beskonačnost.
Sve sam ovo rekla zbog toga da zajedno shvatimo, koliko je strah precenjena emocija, koliko mu pridajemo pažnje i nege, i tako zalivajući ga veličamo i dajemo mu veliko mesto u svome životu.
Strah je tu iz dobrih namera, samo da nam skrene pažnju, na neka naša ograničenja, da nas podseti, opomene, da nešto ne radimo u skladu sa sobom i životom, sa Izvorom.
Strah je vibracija zaustavljanja i tada je mudro stati i pogledati šta činimo. Gde smo to fokusirani i gde nas to zaista vodi ovaj uzvodni tok.
Pozitivne misli i radost su vibracija koja sve rastvara pred sobom. Nemir pretvara u mir i nemoć pretvara u moć koju osećamo u sebi a to je moć stvaranja, bilo čega što poželimo.

photo by: sugarcream
photo by: sugarcream

Pozitivan stav nas iz tačke straha polako prebacuje u novu dimenziju i novu vibraciju, gde će nas život povesti ka izlazu u novu situaciju i otkriti šta možemo naučiti i dobiti, jer je vibracija pozitivnog stava i razmišljanja, bezgranična snaga mudrosti, sveznanja i moći koja nam je data na raspolaganje. To je naša suština. Mi jesmo sposobni da svojom radošću i pozitivnim mislima gradimo sve što naša mašta može zamisliti.
Radost je stanje naše svesti kada negativne vibracije nemaju nikakvog upliva. Tada smo u konekciji sa svojom širom svešću, Dušom ili Izvorom i tada imamo pristup Bezgraničnom, koje će nas odvesti i dati sve što želimo i što nam je potrebno, čak i mnogo više!
Radost nas vodi u dimenzije stvaranja i entuzijazma.
Radost iznedrava svu kreativnost, koje nismo ni svesni da posedujemo.
Radost budi u nama nama jedno predivno i fenomenalno osećanje, da sve možemo, da je ceo svet nama na raspolaganju, što i jeste Istina!
Radost je neverovatna snaga, koje često nismo svesni i zato ovakva stanja možemo svesno pobuđivati, pozitivnim stavom i pozitivnim mislima.
Radost nas čuva i štiti od upliva svega negativnog, jer na lestvici vibracije radosti, vibracija negativnog nema upliva.
Svesno možemo graditi svoj život ako probudimo svest o tome gde leži naša snaga i moć, a snaga je u našoj radosti, pozitivnim mislima i pozitivnom stavu.
Vibracija pozitivnih snaga je moć, koja mi jesmo, samo je otkrimo!
Možete sada i ovde započeti novo putovanje u svom životu, drugačije od svega do sada, ako ste u svom srcu prepoznali i osetili snagu entizijazma, radosti, u pozitivnim mislima i pozitivnom stavu.
Možete postati sasvim drugačiji, srećni i zadovoljni svojim životom, ako zakoračite u ovu avanturu!
Srećno u tom putovanju ili podsećanju, kako ono izgleda.
Srećno!


Širi radost, možda ćeš baš ti nekom ulepšati dan :)
Comments: 4

Нема коментара:

Постави коментар