четвртак, 24. септембар 2015.

istrazivanja
petak, 28 decembar 2012 21:26


Veza sa dušom Volim Te Hvala Ti



Za one koji nisu bili na radionicama, energetski dodiri u telu se osećaju kao talasi jeze koja vas podilazi od stopala na gore.
Ništa ne može da vam toliko podigne vibraciju kao ovakav energetski dodir.
Energetske dodire u vašem telu može da oseti svako ko zna da posmatra i znak su energetske kompatibilnosti. Na taj način se može podići vibracija mnogo ljudi odjednom. Ovi energetski talasi se mogu uvežbati tako što se koncentrišete na pleksus i izazovete dodir jeze kroz celo telo. I to je moj poklon vama na današnji dan. Lečio sam ljude ovom fokusiranom energijom.
Ako ste osetili žmarce u toku slušanja pesme "Run" (Leona Lewis) to je to. Potpuno besplatna vibracija.
Zato je umetnost jedina ljudska aktivnost koja zaista vredi. Novo doba će biti samo ako dođe do nove Renesanse u umetnosti. Jedino je umetnost čista tvorevina duše i koren joj je u telu Boga. Džaba Maje i centar Galaksije i ostale budalaštine na kvadrat..
Sada sledi meditacija za povezivanje sa dušom koju sam kreirao 25. Decembra 2012.
Zamislite da ste ispred ogledala i da vidite svoj odraz. Sedam čakri svetle kao mala Sunca. A najjače i najveće Sunce je u vašem srcu. Zadržite se u toj slici i uđite lagano u ovu svečanost Svetla.
"Molim te Bože ispolji se kroz moje srce. Molim Te, neka tvoja prečista i isceljujuća svetlost Istine sija kroz sve ono što me čini, kroz Dušu, sva tela, sve energetske slojeve i dimenzije moga Bića i neka obasja sve što si stvorio. Bože blagoslovi moj životni put, moju prošlost i linije predaka koji su me rodili. Blagoslovi moju budućnost i neka bude ne po mojoj, već po volji Tvojoj. Molim te božanska svetlosti - rastvori sav bol koji sam stekao ili naneo na svom putu. Oslobodi i rastvori"Volim Te Hvala Ti Boze
Vidite vašu prošlost koja kao snop optičkih vlakana ide nazad iza srca i daleko u prostor iza leđa. Neka svetlo krene tim vlaknima i obasja prošlost. Vidite vašeg oca (desno) i majku iza leđe i iza njih njihove očeve i majke, Iza njih njihove i tako dalje u istoriju. Iza vas je mnogo ljudi koji su živeli da bi vama preneli iskru života. Svetlost ide kroz sve njih u daleku prošlost i rastvara, oslobađa...
Vidite u ogledalu kako se srce povećava i isijava toliko jako da se više ne može gledati. Svaki atom vašeg tela se pali i postaje malo Sunce i telo se pretvara u bezoblčnu masu najjačeg svetla. Osetite svu veličanstvenost tog trenutka i izazovite energetske udare iz pleksusa koji će obasjati planetu Zemlju koja se nalazi iza ogledala i veličine je lopte. Blagoslovite svoju domovinu, svoj grad, sve ljude i svoje najmilije. Nestaju granice, sve postaje čista i isceljujuća svetlost Istine. U tom bljesku rađa se potpuno nova stvarnost, toliko drugačija od ove postojeće.

Kada ovo uradite, više ništa neće biti isto.
Kada ovo uradite, pomogli ste više nego što milioni ljudi mogu da pomognu Tvorcu svojim svakodnevnim aktivnostima.
Što više radite ovu meditaciju, to bolje po sve nas.




 

Нема коментара:

Постави коментар