петак, 4. септембар 2015.

 Bog Isus LJubav
Gde investiras sebe???Volim Te Isus razgovara sa Samarijankom kod bunara i kaze joj: ''Ko pije vodu koju ja dajem postaje u njemu izvor vode koja tece u zivot vecni.''
 Volim Te Isus je kasnije u 7. glavi jevandjelja po Jovanu rekao da je ta voda koju ce zedni da piju ustvari Sveti Duh koji je poslat onima koji veruju. Kako nastaje reka? tako sto se mnogi izvori i potoci sastave i naprave reku. Svako od nas koji je primio Svetoga Duha je izvor zive voda a kad se crkva Gospodnja ispunjena Svetim Duhom sastane na jedno mesto iz tog mesta tece reka zivotam tako da svi koji zele i veruju mogu da plivaju u prisutnost Boziju koja dolazi kao reka zive vode...
 "Bunar je dubok" - mnogo dublji nego što je Samarjanka znala (Jovan 4,11). Seti se dubine ljudske prirode, ljudskog života; seti se dubine "bunara" u sebi. Da li si osiromašio Isusovu službu, pa ne može ništa da uradi? Pretpostavi da se u tvom srcu nalazi bunar problema bez dna, a Isus dolazi i kaže: "Da se ne plaši srce vaše" (Jovan 14,1), a ti sležeš ramenima i kažeš: "Ali Gospode, bunar je dubok. Iz njega nikako ne možeš da crpiš smirenost i utehu." Svakako da neće, jer će sve ovo doneti sa visine. Isus ništa ne iznosi iz bunara ljudske prirode. Mi ograničavamo Svemogućega kada se sećamo šta smo mu u prošlosti dozvolili da uradi i kažemo: "Naravo, ne mogu očekivati da Bog za mene i to uradi." Isusovu svemoć izaziva upravo ono u šta mi kao Isusovi učenici treba da verujemo da će učiniti. Osiromašujemo njegovu službu onog trenutka kada zaboravljamo da je svemoguć. Osiromašenje se nalazi u nama, a ne u njemu. Dolazimo Isusu kao tešitelju ili onome koji sa nama saoseća, ali mu ne dolazimo kao svemogućem.

Neki od nas su jadni predstavnici hrišćanstva zato što nemamo svemogućeg Hrista. Posedujemo hrišćanske osobine i iskustva, ali nemamo predanja Isusu Hristu. Pa kada dođemo u teške situacije, osiromašujemo njegovu službu rečima: "Naravno, On tu ništa ne može." Pa se mučimo da se spustimo duboko u svoje bunare u pokušaju da sami zahvatimo vodu. Neka nas Bog sačuva od zadovoljstva da se tako opustimo i govorimo: "Nemoguće je to uraditi." Znaš sasvim dobro da se može uraditi samo ako pogledaš na Isusa. Bunar tvoje nesavršenosti je dubok, ali nastoj da svoj pogled skreneš sa njega na Isusa


 Vec mu je omileo zakon Gospodnji i o zakonu Njegovom misli dan i noc
 Svet pozdravlja i poštuje bivšeg predsednika, svet takođe pozdravlja I poštuje bivšeg kapetana ili generala, ali se prezire bivši hrišćanin. Ne postoji penzionisanje za one koji služe Kralja nad Kraljevima.  Slušaj sledeće: ’’Zato braća (i sestre) moja ljubazna, budite čvrsti, nedajte se pomaknuti i napredujte jednako u delu Gospodnjem znajući da trud vaš nije uzaludan pred Gospodm. I Korinćanima 15:58.
Jesi li čuo ovo? Ovo je jedina sigurna stvar gde možeš da investiraš svoj život. Sve drugo bezobzira na to koliko ti visoko to vrednuješ određeno je za uništenje. Dete Božije je dete Božije zauvek.
Ako ustaneš i odeš, ustao si i otišao. Ustani i idi za tim! Investiraj svoj život i uključi se u nešto što će da te nadživi. Bog čije oči traže po čitavom svetu onoga koji će da se uključi u posao Njegovog Carstva postavlja tebi pitanje. Gde ćeš da investiraš tvoje vreme, sredstva ...ŽIVOT???

Na to pitanje moež da odgovori samo jedna osoba za tebe. To si ti!


 Njegov dodir I Njegova Reč

 On me dotace i ohrabri me... I dok mi je govorio oharbrih se... Daniel 10:18-19.
Ono što tebi treba danas je dodir i Reč od Boga, posebno ako se boriš sa grehom, bolešću ili depresijom. Danijel je tražio Boga celim srcem za odgovor, ali tri nedelje nij
e ništa dobio. Ako je ista situacija i sa tobom danas, nemoj da odustaneš. Stvari se dešavaju koje ne razumeš još uvek potpuno. Postoji borba koja se odvija, i kada bude završena ti ćeš da izađeš kao pobednik.
Slušaj šta je anđeo Gospodnji rekao Danijelu: ’’Od prvog dana kada si upravio srce svoje... tvoje reči su bile uslišene. Ali je nedobri duh preprečio moj put 21 dan. Onda je Mihailo jedan od vrhovnika na nebu došao da mi pomogne tako da sam imao prodor... Daniel 10:12-13 parafrazirano.
Kada Bog daje zadatak, nedobro napada. Očekuj to! Može biti da napad dođe od strane gde si najmanje očekivao. Sećaš se Josifa i njegove braće? Ali Bog ima odgovor za tebe danas – Njegov dodir i Njegova Reč – i obe stvari mogu se naći u Njegovoj prisutnosti.

Zato izdvoj neko vreme danas da budeš zajedno sa Njim.Hvala Volim Te



Blago coveku koji ne ide na vece bezboznicko i na putu gresnickom ne stoji, u drustvu dobrih ljudi  sedi.

 ODLUKA
Ono sto si danas je oodredjeno onim sto si odlucio juce. Ako hoces da promenis svoju buducnost, nauci kako da napravis bolje odluke danas. U komentaru su nekoliko principa da ti u tome pomognu.

 Izaberite DANAS KOME CETE SLUZITI. Joshua 24.15.

1. Nikada nemoj da napravis trajnu odluku u privremenoj situaciji.

Kada se dim rascisti ti ces da zazalis.
2. Nikad ne dozvoli da te tvoje emocije zaslepe da ne rezonujes ispravno.
3. Okruzi se mudrim judima i crpi iz njihovih darova.
4. Uzmi dovoljno vremena da razmislis o svim opcijama, jer ono sto izgleda dobro danas mozda sutra ne izgleda tako dobro.
5. Nemozes na svakom frontu da se boris uspesno, zato pazljivo izaberi svoje bitke.
6. Uzmi u obzir sve cinjenice ciji kraj vodi u krizu.
7. Razmisli o posledicama koje ima svaka opcija i zapitaj se ''jesam li spreman da se nosim sa njima upravo sad''?.
8. Budi siguran da tvoje ocekivanje ne prevazilazi tvoj potencijal i tvoje resurse.
9. Vreme je tvoj naj ograniceniji i vredniji resurs, nemoj da ga uzalud trosis.
10. Dozvoli sebi 10% rizika da pogresis 50% mogucnosti da ces biti izdan i 100% predanosti da ces sve to preziveti.

DANAS, KOME CES ODLUCITI DA SLUZIS?



Pastiri su cuvali svoja stada kada je andjeo stao pred njima i poceo da im objavljuje radosnu vest. nakon objavljivanja radosne vesti o rodjenju spasitelja pojavio se hor andjela, zapravo mnostvo andjela koji su pevali pesme slavljenja Bogu...
Pastiri su prisustvovali necemu sto do tada nikada nisu videli ni culi, muzika i pesma koja je dopirala do njih je pesma najviseg kvaliteta i naj prijatnijeg zzuka za usi, pesma i muzika koju pastiri nikada nisu culi. Verujem da su mnogo uzivali u tom slavlju. Odjednom pesma je bila zavrsena, to je bio poseban trenutak kada se spojilo nebo sa zemljom. Ovo je veoma vazan istorijski trenutak kada je nebo dalo zemlji svoje najdragocenije. Isusa Hrista.
Pastiri su nakon pesme i andjela uradili nesto sto danas mnogi ljudi ne rade. Oni su odmah rekli medju sobom: hajde da idemo da vidimo to sto nam je andjeo rekao i da vidimo to dete. Oni su otisli videli Isusa, poklonili su mu se i obozavali, nakon cega su otisli hvaleci i slaveci Boga i drugima govoreci sta im se dogodilo. Danas mnogi ljudi slave, ali je malo onih koji idu do Hrista da se licno sa njim susretnu i da ga licno upoznaju. Svo to slavlje alndjela je izuzetno lepo, ali je mnogo lepse zajednistvo sa Hristom.
Andjeo nije pozvao pastire da budu publika nebeskoj pesmi, nego da poveruju radosjnu vest i upoznaju Isusa Hrista Bozijeg Sina, Spasitelja celog sveta.
Mir Boziji, Hristos se rodi!!!
 
 Prizovi me i dozvoli mi da te potpuno obnovim i podignem u mom Duhu...
 Cuvacu te u danima koji su pred tobom, i obnovicu u tebi nadu u i radost. A sve sto ti treba da radis je da imas poverenja u mene jer ja vidim tvoju potrebu i zelju. I necu dozvoliti da posustanes u tvom ocaju govori GOSPOD.
 Vi ste prijatelji moji ako ucinite sta vam zapovedam. JOVAN 15:14


Dali si ti prijatelj Boziji? Mnogi ljudi bi na ovo pitanje bez razmisljanja odgovorili potvrdno, da ja sam prijatelj Boziji, medjutim, dali su stvarno prijatelji Boziji TO mozemo veoma lako otkriti. Danas se pevaju pesme u crkvama o tome kako smo prijatelji Boziji a ipak veliki broj ljudi u opste ne zive kao prijatelji Boziji. Kako ja to znam? Stih koji je gore citiran su zapravo Isusove reci koje govore da je prijateljstvo sa Isusom uslovljeno. Dali je Bog nas prijatelj? Apsolutno i bez bilo kakve sumnje mozemo to da kazemo, a kad postavljamo pitanje dali smo mi Njegovi prijatelji onda je pitanje dali ispunjavamo uslov koji nas cini Njegovim prijateljima. ''AKO UCINITE STA VAM ZAPOVEDAM'' nemozemo da budemo prijatelju Boziji ako smo prijatelji svetu, jer prijateljstvo svetu je nerpijateljstvo Bogu, ako ne izvrsavamo zapovesti Isusa Hrista nemojmo da se varamo da smo Njegovi prijatelji, jer sami sebe obmanjujemo i lazemo. Pokajmo se i izvrsavajmo Njegove zapovesti pa onda kazimo; PRIJATELJ BOZIJI SAM.

 Onde su ljudi bili plemenitiji od onih u Solunu pa veoma spremno primise Rec. Svakodnevno su istrazivali pisma... Dela ap. 17:11.


Kao što košuta traži potoke,tako duša
moja traži tebe Bože.
Psalam 42:1. nastavak u kom...
 Ponekad duboko u sebi razumem Davidovo srce koje vapi za prisutnost Božijom. To je žeđ i čežnja koju ništa drugo nemože da ugasi. Kada sam u prisutnosti Božijoj ja sam drugačiji! Ja imam onda pouzdanje i sigurnost uvezi budućnosti, osetljiviji sam na potrebe drugih oko mene i definitivno više delam u ljubavi i mnogo više podnosim. Zar nije tako i u tvom životu?
Neke životinje danima i nedeljama mogu bez vode, ali to nije i slučaj sa košutom. Ona mora da da pije sa potoka svaki dan. Novozavetni vernici su bili isto takvi. Kada je posao u crkvi postao mnogo zahtevan, oni su odbili da dopuste da bilo šta zamini to zajedništvo sa Bogom i proučavanje Njegove Reči. Slušaj:“A mi ćemo u molitvi i u službi reči ostati“.. Dela 6:4.
Na orginalnom grčkom reč „ostati“ se prevodi kao ovisnost, biti zavistan. Jesi li čuo to? Oni su bili ovisni o molitvi i o Božiju Reč. Kakav divan način života. Košute su rođene da žive na visokim mestima, tako si i ti!

Uđi u prisutnost Božiju danas i dozvoli mu da napoji tvoju dušu.


  Daješ da raste trava stoci, i zelen na korist čoveku, da bi izvadio hleb iz zemlje.

15 I vino veseli srce čoveku, i lice se svetli od ulja, i hleb srce čoveku krepi.

Kontekst: Psalam 104.


 Isus se rodio u Betlehem, sto u prevodu znaci ''kuca hlebova'', iz kuce hlebova je dosao onaj kji je za sebe rekao ''Ja sam hleb zivota, koji meni dolazi nikad nece ogladneti...'' Jovan 6:35

 Na antickim Grckim maratonima, svaki takmicar bi dobio po jednu gorucu baklju na strartu. Da bi bio pobednik trkac je morao da prodje liniju cilja sa bakljom koja jos uvek gori. Kakva divna slika. ‘’Kome je god mnogo dano, od njega ce se I mnogo traziti’’…Luka 12:48.
U Bozijem Carstvu ti si pozvan da trcis tvoju najbolju trku I da prodjes liniju koja oznacava cilj sa vatrom koja jos uvek gori u tvom srcu. Trka sa bakljom void kroz planine I doline. Ne sumnjivo ima vremena kada te drugi preticu, kada tvoja snaga slabi, kada izgubis put I moras da se vratis nazad na stazu, ili kad se spotaknes I moras da ustanes. Ono sto se ovde racuna nije stil, nego sila ostajanja u trci.
Biblija kaze da‘’Sa strpljenjem trcimo trku koja nam je odredjena… gledajuci na Isusa…’’ Kako je Isus trcao svoju trku? Kad je imao 12 godina rekao je svojim roditeljima’’Ja moram da radim posao moga Oca’’ , kasnije kad ga je masa nosila u drugom pravcu, on je rekao” Ja moram da radim posao onoga koji me je poslao’’
U otkrivenju vidimo u 1:14. Isusa I u njegovim ocima kao plamen i vatra, On je preso liniju cilja sa bakljom koja jos uvek gori, On je tvoj primer.

 I uzeo je onih sedam hlebova i ribe, i dao je hvalu, prelomio i dao ucenicima, a ucenici narodu. Matej 15:36
I uze hleb, prelomi ga, dade hvalu i dade ga ucenicima govoreci: ovo je telo moje koje se za vas daje... Luka 22:19

Нема коментара:

Постави коментар