недеља, 6. септембар 2015.

Forum > Osobne financije > Kako napredovati u životu, na poslu, bilo gdje? > Knjige vezane za financije i zaradu
Stranica 1 od 6 1||||
26.06.2007. 16:07
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1009
da čujemo što ste dobroga pročitali u zadnje vrijeme
Offline

26.06.2007. 16:19
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1009
ja sam upravo završio "Screw it lets do it" od Richard Bransona i moram priznati da sam oduševljen. Šteta što nisam ranije naletio na nju.
Offline

26.06.2007. 19:52
virtus
korisnik od: 16.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 243
O čemu je? Naslov zvuči dobro!

http://www.lifecoach.hr
Offline

26.06.2007. 22:57
medo
korisnik od: 06.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 48
Budući da neznam engleski ja čitam samo prevedene knjige na hrvatski.
Posljednje čitam, ponovo nakon cca pet godina, knjigu :Instant milijunaš, autor Mark Fisher.
Autor je kanađanin, napravio je jako zgusnutu i praktičnu knjigu koju vrijedi pročitati i primjenjivati.
Već dugo me oduševljava činjenica da su sve velike stvari zapravo jako jednostavne. A ova je knjiga jako čitka, praktična i jako jednostavna i jako jako primjenjiva.
Offline


27.06.2007. 09:15
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1009
Ovdje malo više o samoj knjizi <a href="http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0753510995/ref=nosim/iwantmoney">Screw it let's do it</a>

Znači radi se o tome da priča kako je krenuo i uspio postati MILIJARDER. Opisuje i svoje avanture s balonom i brodom. Vrlo inspirativno. Njegovu prvu knjigu nisam čitao (Losing My Virginity: How I've Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way) i neki kažu da je bolja od ove.

Sve u svemu malo je reći da sam impresioniran onime što je Branson napravio i kako je to napravio. Kada je pokrenuo svoj prvi projekt časopis Student zvao je potencijalne oglašivače iz telefonske govornice!!!

Ono što mi se ipak najviše svidjelo i što je vjerujem jedna od ključnih stvari njegovog uspjeha je što je stavio brojke na papir i pazio da biznis u stvari ZARAĐUJE novac. Mnogi se oduševe sa svojom idejom i ne paze na cashflow i brojke. Biznis mora biti profitabilan, a ne samo zabavan. Branson je uspio ostvariti oboje.
Offline

27.06.2007. 14:41
Fidelio
korisnik od: 14.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 358
Upravo završio Znanost bogaćenja i Najbogatiji čovjek u Babilonu...uglavnom krenio sam sa onim popisom od Medepalac gore ( svaka čast za njega), a prije toga sam pročitao skoro sve od Roberta Kiosakyia ( kupio ih osmijeh). Znanost bogaćenja nije me nešto posebno oduševila, al knjiga je ok, s obzirom kad je napisana čini mi se da je za ono vrijemem bila napredna. Najbogatiji čovjek u Babilonu, oduševila me ( volim povijest osmijeh)...krenio sam je čitati i početak me baš nije oduševio, ali nakon par stranica zalijepio sam se za nju osmijeh...dosta je jednostavno napisana ( mrzim komplicirane i nerazumljive izraze koji govore o jednostavnim stvarima, a služe samo da bi se neki pravili pametnima ) i pogođena je bit, vjerovatno ću je kupiti Medopalac gorepalac gore i Gordanepalac gorepalac gore. U toj knjizi me osim jednostavnosti oduševilo to što se sve to dogodilo prije 8000 godina ( gdje je tad Europa bila i njena Unija?!) i što se u biti vrlo malo toga promjenilo u tih 8000 godina, dobro RH je nazadovala osmijeh.
Offline


27.06.2007. 17:35
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1009
za one koji ne znaju o kakvom je medinom popisu riječ evo ga ponovo he he he

"
"1. wallace d. wattles - znanost bogaćenja
ovo je temeljna knjiga na koju se nadovezuju svi ostali.pisana prije cca 100 god. nije ništa izgubila na aktualnosti.

2 misli i postani bogat - napisao ju je učenik gorenjega autora između dva rata. proučavao je najbogatije ljude onoga vremena i plod 20 god. istraživanja je ova knjiga

3. nemoj se iznenaditi: razgovori s bogom 1. knjiga
do srži ogoljuje sve predrasude i zablude o lovi. pročitaj bez predrasuda i bez obzira na tvoje religijsko uvjerenje

4. najbogatiji čovjek u babilonu - kako se ponašati sa lovom u počecima i stvoriti grudu koja će kotrljajući se postupno povećavati naše bogatstvo

5. bogat otac siromašan otac - ima dosta praktični karakter iako nije u cjelosti primijenjiva kod nas

6. snaga podsvijesti - murphy moja prva knjiga izuzetno jednostavna i primijenjiva""
Offline

27.06.2007. 17:37
gordan
korisnik od: 21.12.2006.
lokacija:
broj poruka: 1009
Fidelio:
" U toj knjizi me osim jednostavnosti oduševilo to što se sve to dogodilo prije 8000 godina ( gdje je tad Europa bila i njena Unija?!) i što se u biti vrlo malo toga promjenilo u tih 8000 godina, dobro RH je nazadovala osmijeh.
"


onda ćeš obožavati knjigu: Najbolji trgovac na svijetu (1 i 2 dio) od Og Mandina - brzo u dućan po njh.
Offline

27.06.2007. 20:49
medo
korisnik od: 06.03.2007.
lokacija:
broj poruka: 48
Hvala na pohvalama!
Offline


28.06.2007. 16:13
Agy
korisnik od: 27.04.2007.
lokacija:
broj poruka: 228
Trenutno čitam Kiyosakija "Before you quit your job" .... Dobra je, ali kod njega ne volim što se u njegovim knjigama dosta toga ponavlja iz onih prijašnjih (ovo mi je 4. njegova knjiga, čitam originale na engleskom) i neke stvari kod nas nisu uopće primjenjive, npr. porezna rješenja koja on prakticira i slično...

Zanima me da li tko od vas može preporučiti literaturu iz područja računovodstva i zakonodavstva po pitanju poreza, odnosno neka znanja koja bi domaći poduzetnik trebao imati u malom prstu? Osnove računovodstva znam sa faxa, ali zanima me malo prošireno znanje iz tog područja u smjeru u kojem to Kiyosaki radi ali primjenjivo kod nas... Literatura koja je meni dopala u ruke su sve knjižurine od skoro pa 1000 stranica i uglavnom su strogo ograničena na tumačenje kontnih planova...
Možda je netko pohađao kakav dobar seminar za preporučiti ?
Offline


Нема коментара:

Постави коментар